Про проєкт:
Період: Вересень – Жовтень 2019
Клієнт: Проект “Освіта без кордонів”
Про клієнта:
“Освіта без кордонів” – це польсько-український проект, який має повноваження від ряду кращих ВНЗ Польщі та Англії надавати послуги з набору студентів з-за кордону з правами приймальної комісії.
Процес:
На момент впровадження CRM, в клієнта вже була база, а також підключена ip телефонія. Саме тому потрібно було:
- Поєднати IP телефонію та AmoCRM
- Прив’язати соц. мережі до CRM, щоб нове звернення в Facebook, Instagram створювало нову угоду
- Створити публічний аккаунт Viber та прив’язати його до AmoCRM
- Стоврити бота в Telegram та інтегрувати його з AmoCRM
- Прив’язати до CRM корпоративну та особисті пошти
- Інтегрувати SMS розсилки
- Налаштувати CRM під задачі бізнесу
Результат:
Всі потрібні модулі було прив’язано, crm стала центром роботи. Всі звернення чи то на сайті чи в соц. мережах або пошті чи в мессенджерах фіксуються в CRM, при потребі створюють нові угоди або продовжують роботу. Телефонні дзвінки фіксуються в AmoCRM, їх можна прослухати в карточці угоди. Всі комунікації зберігаються в угоді в часовому порядку. При перетягуванні угоди по воронці, змінюється відповідальний згідно з повноваженнями менеджерів